15. srp 2011.

sabiranje

11. 7. 2011. ponedjeljak
10,12... eh do sad sam od budjenja u 7 i ustajanja u pola 8, bila vani od 8-9 sati... banka i dizanje 70 € u km, kupovina u Ezamu, povrća: karfiol, tikvica, 2 patlidžana i 3 kese kikirikija po 100 grama, dalmatinska mješavina začina, žvake zeleni orbit, te na ćošku u rs: Padjani pavlaka, travnički sir, kupine, 2 male crne cokoladice i onda kući... A da, pre toga, tačno izmedju banke i zelenare slučajno primijetim izlog pun orašatih plodova, sjemenki, ulja... udjem i pitam za kokosovo ulje? Imaju, 8, 30 km, a imaju skoro sve kao i Badem butik, e pa tuda sam svaki dan prolazila, tražila kokosovo ulje, a nisam znala da mi je pred nosom... haha. S. mi je neki dan donijela iz BBI centra još jedu teglicu, a sljedeći ću kupiti tu. Inače ovo je kupovina za 2 dana, ako u srijedu ide S. onda po ovim vrućinama ja ne bih morala izlaziti prije četvrtka ili petka. Mačak je za to vrijeme bio na balkonu gdje se sunčao sa mojim jorganom, sinoć sam zamijenila jorgan opranim crvenim ćebetom... sinoć sam se i bogovski okupala (2x dječijim sapunom i 1x gelom za tuširanje, bilo je to svečano otvaranje nove tuš-baterije, moje vatreno krštenje blagotvornim tuširanjem, a što se tiče pranja bila je to generalka) i ljudski zaspala...
Vratila sam se sva u znoju iako tako rano, mačak je sam otrčao u ss gdje boravi zadnjih dana skoro 24 sata, spavaću sam zatvorila, ostalo otvorila... pravila doručak, a onda na S. insistiranje počela je akcija traženja novog provajdera za internet...
Prvo traženje brojeva, pa zvanje prvo Telekoma, pa Kablovske... prvo ja pozovem, pa kad počnu stručni pregovori slušalicu prepuštam njoj... odlučila se za Kablovsku bešicnu varijantu... priključenje je Akcija – besplatno za moj kompjuter, a za njen mora kupiti dio koji će je vezati za moj bežično... Izabrala smo neku srednju cijenu pretplate: 35 km i nema limita, što znači da ne bi trebali da stižu veći računi. Dala je svoj broj mobilnog i zvaće od 4-7 dana... hehe... Ugovor i pretplata će ovaj put biti na moje ime jer ja plaćam. Hoho... Da nije tužno, bilo bi smiješno...
10,30... zatvaram moj prozor, spuštam roletnu, takozvano zakapijavanje... i danas se duška, voćni je dan, maline i kupine sa pavlakom... mmm... (sjetih se dječije pjesme: otud idu turci, ispali im ku-ku kupine su rodile samo ove godine...) Sad sam u zdjelu stavila pavlaku i kupine, to je prva tura da se umlači za podne... a sad ću malo grickati kikiriki uz šumeći magnezijum...
Na Pinku ide odličan film sa Šom Penom i Džud Lovom, prije podne kad djeca gledaju tv, a naveče ne možeš poslije sapunica gledati neki pošten film. Svaka čast za termin i za lošu sliku. Nema smajlija za čudjenje i ironiju... huhu...
Ovih dana mačku puno tepam kad se kasno naveče pojavi iz ss, poželimo se, on se mazi, a ja mu nadjevam razna slatka imena, evo 2 nova: micoslav, micomir... a ima ih još koje nisam zapisala...
Dodje i R. iz prve ture i donese 30 jaja + 2, vruća i otegnuta, što bi se reklo mućci... hihihi... malo šale uz ironičan smijeh koliko se sjećam onog testa o smijanju?
12,21... pojela sam kupine sa vrhnjem, opet jedan kikiriki, pa parče crne čokolade i na kraju naravno žvaka... R. tek ode vani, gledao je u ss na tv-u prenos iz Potočara... no comment. Nije mu psihički dobro od mamine smrti, ali ne zna šta mu smeta. Našla sam jutros trazeći telefon Telekoma R. spisak majčinih stvari koje je zahtijevao pri podjeli kojoj on nije prisustvovao... od svega toga samo je TV još tamo, tako da ako ga brzo ne uzme, možda i njega ne bude. Rekoh mu par mojih stavova o tome i kako ja shvatam – prihvatam odnos sa mojim bratom, pa sam zato hvala Bogu mirna, a i oni nek su hvala Bogu zdravi, ali bez mene. Takve mi priče stvaraju stres, pokajem se kad ih započnem, ali ne mogu da odćutim, nemam ja potrebu za bla bla bla, ali nisam tuka da baš ni na šta ne reagujem, a to iznošenje stavova nije jeftino ni ovako, ni onako... jbg.
12, 33... kraj prenosa... i presavijanje tabaka... hahaha...
P.S. Izgledi vremena za naredne dane:
Sutra malo svežije i nestabilno sa lokalnim pljuskovima i grmljavinom, uglavnom u centralnim i južnim predelima. Od srede sunčano i veoma toplo sa maksimalnom temperaturom u većini mesta od 32 do 36°C.
(„Danas“ 11. juli – prognoza za 12. juli)
(uh... gadno, no i da vidimo hoće li tako i biti?)


Jean-François Millet - The Gleaners - Pabirčenje (1857)