15. srp 2011.

svaštarenje

7. 7. 2011. četvrtak
Jutro, 8,16 sati, mislila sam da ću pisati o jučešnjem i značajnom i saržajnom danu, ali nemam volje, noćas sam slabo spavala i svašta sanjala (nizove odgovora-komentara o ukucanima VB na nekom forumu, slično kao kad sam puno bila na internetu, a trenutno internet ne radi, a i juče nisam bila na kompjuteru da i ovako tipkam i posle insomnije izmedju 4 i 7 kad je R. otišao vani, uhvatila sam do pred 8 malo sna i opet neki kratak i mučan san, sanjala sam neku ženu u postelji, mislim da je to bila moja sestra M. imala je bebu malu koliko zrno lješnika, u jednom momentu se to malo stvorenje pomaklo i snažno udarilo od zid, nastala je vriska i panika da li je to biće ostalo živo, u tom trenu sam i vidjela da u glavi-ci liči na mog pokojnog tatu i vikala sam:“ živ je, živ“... i probudila se... eto ta nesanica, pa ovakvi snovi su izgleda posljedica jučerašnjeg boravka na P. vidjenja sa M. i R., ali i svakako boravka u stanu R. pokojne mame, pregledanja njenih preostalih stvari i donošenja nekih sitnica, i naših i njenih uspomena koje su i nesvjesno uticale na moju podsvijest i ove snove... umorila sam se i psihicki i fizicki, ali to nisam toliko osjećala, neka energija, možda ova nova lchf-ovska me nosi kao djevojčicu, ali po noći muči kao staricu)
8, 33... idem doručak praviti, danas će biti vreo dan, moram njih angažovati za kupovinu za ručak, meni treba predah...
Danas ću zamijeniti plastične štipaljke-žabice na zavjesi, gvozdenim koje mi je juče M. kupila na P. One koje je stavio brat, zamijenići sestrinim.
Od novih 2 pakovanja po 10 komada, jedna je bila felerična, bez dijela za vezivanje za alku, a jedna inače manje od već postavljenih 21 komad starih plastičnih, tako da sam ostavila sa strane po jednu staru plastičnu, a unutra postavila nove metalne. Gadna rabota, vrat istegut i drzanje glave unazad, ruke stalno podignute i još štimanje, prvo skidanje jednih, pa postavljanje drugih. No, završeno je i to.
R. stiže po završenom poslu, kao i on nije sav svoj, tešla je noć bila i njemu, presvlači se, uzima kutiju za mladi sir i sa kesom kreće, četvrtkom od jednog čovjeka nabavlja domaći sir, ali uskoro se vraća, izgubio je kesu, nije mu ok.
Palim tv i biram F-tv (F=fashion), najugodnije za gledanje i slušanje, opušteno...
Kad nema interneta, vraćam se uz tv i ostalim medijima, prvo knjigama, pa štampi... R. kao i pre rata svaki dan kupuje Danas... prelistavam današnje izdanje i čitam puno toga zanimljivog, i dok S. odlazi u kupovini sa spiskom i parama... 3 pljeskavice i 3 tikvice za danas i 2 bataka i jedna pileća prsa za sutra... ja čitam moj današnji horoskop:
LAV:
Osećam da ste u punom zamahu, puni entuzijazma što težite da prenesete i na ljude iz okruženja. Okolnosti su i dalje povoljne za putovanja i obrazovanje. Veze s javnošću, kao i partnerski odnosi uopšte, verovatvo će se naći u centru pažnje. Nastojte da izbegnete konflikte jer vaša pozicija nije stabilna.
P.S.
Od sutra stranica dnevno... tabak, kao kolumna za novine...


Gordon Parks, Still Life, New York, 1958