15. srp 2011.

mirisanje

8. 7. 2011. petak
8,22... Smetljari odvoze smeće, u jutru poslije noći ruža i grčeva. Već drugi dan je toplo poslije kiša, već drugu noć se širi opojni miris ruža iz vrta ispred zgrade... mirišljave i vruće noći i glava u magli, prekidi spavanja i mutni snovi, ustajanje i otvaranje i zatvaranje prozora, a oko 6 sati ponovo jaki grčevi u listovima noga. Kakva je ova moja katoza? Dugo traje, na vagi 64,1 kg, jedem sve po propisu lchf-a, pijem šumeći magnezijum, 4-ta kutija pri kraju, 2 zadnja dana po jednu, pa se grčevi vratili. Zašto? Dokle ću to biti? Raspoloženje mi je pomućeno „ulaženjem“ u R. život u kome on godinama ništa bitno nije rješavao, pa je to kao korov davno zapuštene njive, ušla sam u to iz želje da rijesimo neke zajedničke probleme, ali nije lako i ide sporo, njih dvoje stalno treba animirati i gurati... Mutno ljeto... Sinoć sam i sticajem okolnosti propustila u 9 sati epizodu turske serije „Nasljedje jedne dame“... pa je danas od ranog jutra upaljena tv, možda uhvatim reprizu, Pinku se ništa ne zna, čak i da imam net i da vidim program, to što bi pročitala ne bi bilo sigurno...
8, 33... ide repriza već vidjenih epizoda serije „Polje lala“... ni to nije jasno, što je prekinuta, a stare epizode prebačene u rano jutro... Zato naveče ide more repriza inače dosadnih pinkovih emisija, fali samo da repriziraju Hršumov Forum, hvala Bogu, bar njega više nema do jeseni...
Čovjek se uči dok je živ. Tekst o horoskopu juče je bio prebačen na pisani stil, pa je i današnje pisanje otpočelo tako. Nisam znala da li to mogu vratiti na obični stil i kako, ali mi je S. pokazala da opet pritisnem za pisani stil i opcija se promijeni, ovo je jednostavno i logično, ali eto nisam sama skontala. Ona hvala Bogu sve zna i konta bar što se tiče kompjutera.
11, 00... Odgledah reprizu propuštene serije i nešto mi par zadnjih epizoda vrlo tužnih, teško padoše na moje raspoloženje. S. ode u grad da isplati dugove za net i raskine ugovor sa Europronetom, te da sa svojim laptopom bude u BBI centru gdje se moze bežično povezati i biti na netu. To je jedino zanima, pa možda bar to uradi, onda bi se iza nedjelje prijavili u Telekom-BiH ... za bolji i stvarno bežični net. Inače, nešto me već R. postupci, repovi prošlosti i mutne nove priče ponovo počinju da guše. Volja je velika, ulog veliki za one 3 stvari: 1. S. 2. Stan 3. Prijatelji? Poslije mjesec dana laksi je nekoliko kg, a za S. još nije prst pomakao, naš stan stoji, ni baterija na kadi još nije zamijenjena, stan njegove mame ja sam bar vidjela, a prijatelji, ne znam, teško... Nisam ja bez razloga od toga svega pobjegla... Ne tiče me se ništa, ali eto kuvam mu, hranim ga, a znam da i dalje laže i sebe i mene ( jelo, piće, majčini računi...) Vagam, a i povlačim se da se sačuvam... Ko zna hoće li od svega ovoga išta biti? Trudim se za nešto, ali ako je trud uzalud, imam svoju sobu... Vidjeću još malo, samo moram spustiti loptu i disati duboko...
11,30... kokosovo ulje, suncokretove košpice i šumeći magnezijum...
U ovom trenu opet mi se na tjemenu javlja blaži bol i mutni oblak u mozgu... vrijeme se stabilizovalo, šta me sad puca? Od 11,00 ide "Klon", španska verzija čuvene brazilske serije... i ona je sad prebačena u prijepodnevni termin, a večeri su prazne i dosadne...
R. je navraćao, vidio da sam se zatvorila i da mi nije ok, rekla sam mu gdje je S. otišla, kad je ručak i da mi treba mir, dao mi je novine i prilog o kuhanju: Recepti o tikvicama... sad ću malo da pogledam...
SALATA OD TIKVICA
Osvežavajući prilog pečenjima:
Pola kila mladih tikvica samo valja izrendati, pa začiniti maslinovim uljem, jabukovim sirćetom, solju i seckanom mirodjijom.
Dobra je još čorbica od tikvica, omlet od tikvica, punjene tikvice... gljivama, šunkom, jajima, mesom, sirom, kajmakom ... Tikvice su najjeftinije i najzdravije povrće kojega ljeti ima u izobilju i koje treba stalno uzimati, spremati na sve načine i jesti...