10. sij 2011.

problemi sa klasikom

S. jos lezi, stomak, zenski problemi, macak je odspavao svoje u fotelji i malopre otisao za hranom u kuhinju, opet sam sama u ovom produzenom danu, samo sam vec pustila muziku i uz nju razmisljam, sto bi se reklo, misli na daljinski... iako sam se i sa poezijom danas mucila, a malopre S. procitala na uvid i procenu, ona je sve glavom odobravala, a na moje insistiranje da nesto izdvoji, izdvojila je prvu ljubavnu, a znam i zasto, prepoznala je sebe u njoj, a to je to... sinoc sam nezadovoljna ovim novim predlozcima za layout pokusala da vratim stare, i na myspaceu sam uzasuta novinama i uprkos svima i svemu drzim svoj stari layout koji je nagrdio nekim vanzemaljskim komandama estetiku zemaljca kome je blizi dadaizam od mozga marsovca ili ljubitelja hari potera ili gospodara prstenova (u vreme dok sam tragala za klasicnim predloskom S. je na htv2 gledala drugi deo 'gospodara prstenova' koji meni nije preporucila, posto sam prvi prosle nedelje jedna odgledala do kraja) i vratih sve na staro... nepokretno i neupotrebljivo, ovaj i blog za poeziju sad mi izgledaju primerenije, ukusnije, ali nista se ne moze ni dodati, ni oduzeti, jednostavno receno, nema opcija, sto si dobio, dobio... ipak uz sve mane ako ovako ostane, draza mi je staro i toplo, nego novo i hladno... ali problemi sa klasikom su bili najveci u tome sto nisam nikako mogla postaviti video klipove, a to mi je sad koncept i sadrzaj postova, pa sam se ponovo, nerado, ali izbora za sada nema, vratila na prvi i moderniji dizajn... izgleda da nigde ne moze i pare i jare, sve, bas sve trazi kompromis.